Wednesday, March 30, 2011

me to date.

As Salaam. so, as I promise last time kan update my blog, ane ceritanya. :D me masa ane sibuk revision saja. exam June inda lagi batah, me inda mau last minute revision lagi. mesti get rid dari habit atu. seriously. lusa April kan, ertinya i will not blog lagi smpai awal bulan 6 tu, InshaAllah. my exams start 9th may ane abis 10th of June. 8 papers semuanya. ada yg tclash lagi ): at the same time, me busy jua buat preparation untuk interview masuk Uni. mesti prepare awal, tkut krg time interview inda tckp, Nauzubillah. according to its website, shortlisted applicants untuk interview kana release 2nd April ne. inda lagi batah. it's like, 3 hari lagi. tapi interviewnya alum tau bila. recently jua, me kana call oleh salah satu Bank di brunei ane untuk dtg drg punya assessment test. at first, me inda mau pasal me tkut interviewnya tclash dgn exam ne. tapi bnyak yg recommend sruh dtg, so me dtg lah. esuk test nya. happy plg me psal kana call atu. hehehe. my friend ckp test nya ada mcq, short essay simple maths. sanang plg bunyinya tpi me mesti jua revise commerce balik ne. 2 taun sdh me tinggalkan commerce, ada yg inda me ingat lagi n ada yg masih me ingat. oh yes, me masa ne in an open relationship sama BF me. kami inda lagi together tapi masih contact jumpa apa. for my own good, me okay2 jua (walaupun mula2nya inda) psl me inda payah bnyak pikir lagi time kan exam2 ane. my mind inda kusut lagi apa. it's good plg taking a break dari relationship ne apa, which realizes me apa yg me missed being single so on. tapi ada jua lah sometime atu rindu hp sunyi, nada tmpt melapur but what to do. sabar saja kan. my BF pun maybe happy kali ia masa ne psal nada urg kan mrah2 ia lagi. hahaha. ah! me lupa! ahad ane me ke aMIRIka. :D sama aunts. girl's day out! woho! target me kan bali kasut, bali baju, makan arah marry brown, bali beg, ke parkson banyak lagi lah. hahaha. nafsu~ Astro rumah kami inda baik ah. i dnt know why tapi black out jamnya, entah ikut jam apa kah ia tu. baik jua lah nada astro tu, inda jua ada rancangan tv kan dleat ditunggu. dpt jua concentrate belajar. hehehe. bah, ane saja kali dulu. still to come :D